Drachtster Boys komt er aan
Drachtster Boys was feller dan in de eerste thuiswedstrijd en het spel was aangenaam om naar te kijken.
Wie is de Harde Kern en wat is hun drijfveer?
Geschreven op .
Drachtster Boys was feller dan in de eerste thuiswedstrijd en het spel was aangenaam om naar te kijken.
Geschreven op .
Dit was wel de conclusie aan het ende van een middagje voetbal onder schitterende omstandigheden.
Geschreven op .
Geschreven op .
Geschreven op .
Geschreven op .
In Nederland gaat jaarlijks bijna vijfhonderd miljoen euro om in sportsponsoring. De helft ongeveer gaat naar de topsport, de andere helft is voor de breedtesport. Ook Drachtster Boys eet mee uit de ruif van de sponsoring. Ondernemers Sociëteit Drachtster Boys (OSDB) bestaat uit een groot netwerk van lokale en regionale ondernemers die de club een warm hart toedragen. Maar die liefde komt niet van één kan. Het goede imago van Drachtster Boys biedt ondernemers een perfecte mogelijkheid te profiteren van een brede regionale uitstraling. Het ‘uitnutten’ van het ondernemersnetwerk is anno 2008 een geaccepteerd en effectief instrument voor succesvolle bedrijfsvoering. Dat verklaart ook de gestage groei van sportsponsoring in de breedste zin van het woord. De kracht van sportsponsoring is groot. Met name waar het gaat om imagoversterking, verhoging van product- of merkbekendheid.